Zatočte s kilami navyše!

[Celkovo: 1    Priemer: 5/5]

Povedzme si preto trochu o tejto problematike. Väčšinou si začneme lámať hlavu nad svojou postavou až vtedy, keď už sú nám tesné obľúbené šaty, brucho pripomína nafúknutý balón a pri sedení nás tlačí dáky ten faldík a potom nastane fáza kedy si začíname všímať ľudí s postavou po akej túžime a táto závisť sa stáva akýmsi hnacím motorom pri štarte za novou lepšou postavou. Prezraďme si preto pár jednoduchých pravidiel ako na to.

Ako sa k vysnívanej postave dostať

  • musíte to chcieť, ten pocit chcenia musí byť neoblomný a cieľavedomosť je tu na pravom mieste
  • nájsť si pre seba čas a cvičiť v posilňovni (striedanie silového cvičenia a kardio cvičenia), alebo si nájsť inú pohybovú aktivitu ktorú budete vykonávať aspoň 3x do týždňa (pri chudnutí sa odporúča spinning 15-30 minút a beh zo začiatku na krátku vzdialenosť a postupne vzdialenosť zvyšovať
  • to najťažšie zo všetkých pravidiel a tým je vyvážená strava aspoň 5porcií denne (zelenina v surovom stave alebo na pare, mäso akéhokoľvek druhu, vajíčka, ovocie – nie veľa max.4 porcie za deň, ryža a zemiaky, avšak nie vo veľkom množstve, syry do 30% tuku – nízkokalorický eidam, parmezán, mozzarella, cottage, tvaroh)
  • vynechať zo stravy rafinovaný cukor a ako jeho náhradu použiť stéviu, kokosový cukor, brezový cukor, javorový sirup, agávový sirup a pri chuti na sladké poslúži aj horká čokoláda 87% s ktorou to ale tiež netreba preháňať
  • vymedziť biele pečivo (ukladá sa v oblasti brucha a zadku)
  • používať olivový olej (pri kúpe je potrebné ho rozlišovať! Je olej aj na tepelné spracovanie ale i olej určený len na šaláty), kokosový olej či bravčovú masť
  • dodržiavať pitný režim tzn. vypiť najmenej 2 litre vody či nesladeného čaju
  • nerušený spánok ktorý by mal trvať aspoň 7-8hodín a ísť spať už o 23:00 hod z dôvodu že medzi 23:00-3:00 je spánok najaktívnejší
  • eliminácia stresových faktorov ktoré môžu narušiť psychiku človeka
  • sebadôvera a sebakontrola
  • nemerať si váhu príliš často (radšej si však merajte svoje miery krajčírskym metrom)
  • chodiť na klasickú masáž a lymfodrenážnu masáž (eliminácia celulitídy, zlepšenie elasticity pokožky , odstránenie zavodnenia, spevnenie pokožky, relaxácia)

Čo ak sa Vám to nepodarí?

Ak sa však vyskytne že zhrešíte v jedle, vôbec sa nestresujte ani netrestajte pretože jedno nezdravé jedlo z vás tučnejších nespraví rovnako ako jedno zdravé jedlo chudších. Samozrejme byť fit nie je cieľ ale cesta ktorú musíte jednoducho chcieť, nemôžete pri diéte podvádzať a myslieť si že to bude fungovať. Určite tá 1 hodina strávená v posilňovni je nesmierne dôležitá ale aby ste videli výsledky záleží len na Vás ako strávite zostávajúcich 23hodín. Čo sa týka varenia a pečenia existuje mnoho receptov na zdravé varianty klasických jedál ktoré tak milujeme a nechceme si ich odopierať. Stačí len ak si zapnete internet a nájdete si recept po akom túžia vaše chuťové poháriky. Vo Vita Verde ponúkame aj výživové poradenstvo takže pokiaľ si neviete dať rady, kľudne nás navštívte 😉

Pridaj komentár