Chcete nielen chudnúť, ale si aj svoju hmotnosť udržať? Prinášame 10 jednoduchých rád ako na to.

[Celkovo: 1   Average: 5/5]

Ak chcete rýchlo stratiť kilá, v skutočnosti budete musieť prijať aspoň dve podmienky:

  • zmeniť svoje stravovacie návyky
  • zvýšiť fyzickú aktivitu.

Neznamená to, že sa nutne musíte stať športovcami ak ste sa doteraz nevenovali žiadnej fyzickej aktivite, ale 30 min svižnej chôdze, plávanie, či zapísanie sa trebárs na kurz jogy, pilatesu, už môže urobiť veľa v redukcii hmotnosti.

Musíte si rozumne určíť časový interval za aký by ste chceli zhodiť kilá navyše. Nesústreďujte sa len na kilá, ale na úbytok v cm a berte do úvahy aj zadržiavanie vody v tele. Niekedy môže byť úbytok na váhe  celkom malý, ale môžete jednoducho stratiť aj niekoľko centrimentov odvodnením. K tomu môže napomôcť i kvalitná lymfodrenáž. Zabráňte náhlym návalom hladu z neprimeraného strádania a únavy. Odpočinok, zdravý a vyrovnaný život, vám umožní byť viac sústredenými a pozornými k vašej strave. Dbajte na dostatok vitamínov a minerálov. Nevzdávajte sa lásky k jedlu, ale jedzte menej a zdravšie.

Tu je 10 rád ako na to:

  1. Napíšte si svoj cieľ a majte ho na viditeľnom mieste
  2. Predstavujte si seba ako ste už svoj cieľ dosiahli. Pri predstave zapojte aj emócie, prežívajte radosť z dosiahnutého cieľa
  3. Majte radosť z toho, ako sa k danému cieľu každý deň približujete
  4. Rozhodujúce je pravidelné cvičenie a pohyb. Ak chcete chudnúť, energetický výdaj musí prevyšovať príjem. Pravidelný pohyb pomáha odstrániť nudu a bráni maškrteniu, zlepšuje náladu a takisto aj činnosť srdca a pľúc
  5. Snažte sa pokiaľ môžete chodiť čo najviac pešo, nepoužívajte výťah
  6. Zvýšte podiel zeleniny v strave, konzumujte ju ku každému hlavnému jedlu, najmä v surovom stave
  7. Vylúčte zo stravy polotovary, údeniny, sladkosti, pšeničnú múku a, výrobky z nej. Dajte prednosť komplexným sacharidom s vysokým obsahom vlákniny ako sú pseudoobilniny, strukoviny, ktoré Vás dobre zasýtia
  8. Zmenšite veľkosť svojich porcií, pokrm si pekne naservírujte vždy s čerstvou prípadne i dusenou zeleninou
  9. Obmedzte tuky, používajte len za studena lisované oleje
  10. Nehladujte a dostatočne pite. Nezabúdajte, že najlepším nápojom je kvalitná pitná voda.

Ak si myslíte, že to sami nezvládnete, radi Vám pomôžeme.

Pridaj komentár